mandag 23. mars 2009

Øving, øving, øving..

Det er det som har preget dagen idag. Vi har øvd, øvd litt mer, og så øvd enda mer. Nå skriver vi logg for øvinga som vi idag fikk vite skal inn i morgen.. Kjipt!
Men øvingen gir resultater da! Jeg tror faktisk vi klarer oss gjennom konserten i livet. Selv om stemma kanskje forsvinner ;P Likevel gleder jeg meg litt... Jeg tror igrunn det kan bli ganske morsomt å stå der på scena og skrike ut framfor 250 1.-4. klassinger!
Ellers så er jeg enda trøtt etter helga.. Må prøve å sove litt på onsdag (det er først da jeg har tid).. Det skal bli godt! Da skal jeg legge meg tidlig ned i senga, sette på litt avslappende musikk, lukke øynene og drømme meg avsted. Det er ikke sikkert jeg sovner med en gang, men da kan jeg ligge å dagdrømme om gode stunder. Det gleder jeg meg til!

1 kommentar: