mandag 18. mai 2009

Oppdatering

Tenkte det var på tide med en aldri så liten oppdatering...
Russetida er over, og jeg skal aldri mer bruke min røde bokse.. Litt synd i grunn, for det var ganske morsomt. Var på russetreff på Breim, og det vaqr kjekt. Var sjåfør da, så jeg var vel omtrent den eneste edru russen der... Men, men... I 17. mai toget var jeg hjemme i Lærdal. Den eneste rødrussen i toget! Det var.. vel, spesielt...
Så, idag er det 18. mai, og min siste fridag på omtrent to uker.. Framover nå går det slag i slag, og jeg prøver febrilsk å holde meg frisk. Har begynt å kjenne små antydninger til vondt-i-halsen... Det kan jeg rett og slett ikke få, siden jeg skal synge masse framover! Så jeg har hivd i meg to kopper med varm drikke (henholdsvis te og kakao), og surret et skjerf rundt halsen. I tillegg står ovnen på fullt og jeg har genser på. Alt for å holde varmen ;)
Jeg har sett høydepunktene fra melodi grand prix i dag. Var utrolig morsomt å vinne på lørdag. All ære til Alexnder. I og med at jeg jobber på opplysningen vet jeg han har hatt det travelt. Har vel gitt ut nummeret hans ca 1000 ganger ;P Ikke helt da, men you get the point ;) Var uannsett fantastisk moromt å vinne! Da kan jeg og huske at vi har vunnet! Husker liksom ikke så forferdelig mye fra 85 og 95... Hehe!
Så har jeg blitt trukket opp i eksamen. Endte med norsk sidemål i trekkfag. I tillegg er det jo hovedmål og en eller annen muntlig + eksamens konserten. Kan bli interessant dette!
Ellers har jeg nok fokusert alt for lite på skolen i det siste. Har nemmlig blitt skikkelig hekta på tv-serie. Det er en farlig oppfinnelse altså! Blir man først hekta, er det så godt som umulig å hekte seg av ;P For tiden går det i McLeods Daughters... Jeg liker de tre første sesongene. Og masse Friends selvfølgelig. Mangler bare sesong 6 nå, så er samlingen komplett!

Astri; tre hull? Hmm...lurer seriøst på hvordan du ser ut.. ;p
Bjørnar; Jepp, 25. mai e done deal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar