torsdag 26. august 2010

Hverdagen

Mamma vil ha meg med på fjellet i helga. Jeg skal jobbe masse, men har tatt meg fri lørdagen for å være med. Om jeg skal være helt ærlig så har jeg ikke lyst. Jeg vil slappe av og sove litt, for det har jeg aldri tid til ellers. Og å slappe av, det gjør jeg helt klart best hjemme!
Det er aldri tid til å slappe av i hverdagen. For at jeg skal kunne slappe av så trenger jeg rom rundt meg. Jeg trenger å få være alene uten å bli mast på. Det skjer aldri hjemme. Det er slitsomt å aldri få være alene!!

Over til noe mye hyggeligere; i går hadde Karoline, Ingrid og jeg en skikkelig kosekveld hos Ingrid! Vi lagde sjokolademuffins med rosa glasur på, hadde popcorn og potetgull, telys i en hjertelysestake og så filmen Valentine's day. Det var utrolig koselig!! Kjempe herlig! Det er gode stunder i hverdagen å få være med gode venner og ha det hyggelig. Rart hvordan venner hvirker inn i livet på den måten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar