onsdag 18. august 2010

Koselig dag med perfekt avslutning

Av og til våkner man opp om morgenen og kan føle i hele seg at den kommer til å bli bra. Av og til stemmer det faktisk! Idag har vært en sånn dag!
Først fikk jeg sove lenge i morres. Jon sendte en melding tidlig idag og vekte meg, men jeg klarte faktisk å sovne igjen! Så dro jeg til Flåm for å møte Synnøve igjen! Å, det var så herlig å treffe henne igjen, for jeg har ikke sett henne på over et år! =D Vi dro på spontan tur til Voss faktisk! Fantastisk morsomt! =)
Så kom jeg hjem og slappet av litt, før Bjørnar hentet meg i halv 1 tida nå i kveld. Så dro vi ned til Ingrid og spiste kake og is. Det var rett og slett kjempe koselig!! Det er alltid utrolig koselig hos Ingrid. Ingrid er en utrolig god og snill person! Og så er hun fantastisk morsom!

I morgen har jeg fri fram til klokken 5. Så er det på jobb. Jeg håper det blir en rolig og grei kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar