lørdag 6. november 2010

Bonfire Night, pizza og kino

I går kveld var det Bonfire Night her i england. Jeg hadde faktisk ikke en gang hørt om den dagen før jeg kom hit! Men det var kjempe moro!!!
Jeg gikk ut sammen med noen av vennene mine fra england, og vi gikk ned til Plattfields Park. Der startet kvelden med et fantastisk fyrverkeri show! De hadde koordinert det med flott og sterk musikk, og det var bare kjempe moro og kjempe bra! Jeg har aldri sett så fantastisk fyrverkeri annet enn på tv!!
Etter fyrverkeriet tente de det store bålet som skulle brenne hele kvelden, og vi gikk bort på et kjempe stort tivoli!! =D Det var helt fantastisk men skikkelige store greier! Og det var kjempe moro!! =D Kvelden ble avsluttet med fest i flat'en under min, og der møtte jeg enda flere koselige folk =)

I dag var det norsk kveld igjen. Anette kom til med i seks tiden og vi fikk spillt litt musikk og sunget sammen! Yey! Jeg savner pianoet mitt, det er helt sikkert! Det er så gøy å prate musikk med Anette =D Litt senere kom Kamilla og Heidi hit, og vi bestillte pizza fra pizzahut. Lat middag, men veldig god da ;) Etter det avsluttet vi kvelden med kino. Vi så "Life as we know it", og jeg likte den egentlig ganske godt. Syns det var en fin film å se på en rolig jentekveld.. Ikke akkurat yndlingssjangeren min, men jammen passet den bra i dag! Litt koselig film igrunn =)

Jeg fikk også telefon fra nordnorge idag =D Tante ringte meg, og hun var i Kjeldebotn, så jeg fikk prate med både bestemor, bestefar og tante! Det var absolutt det koseligste i hele dag!! Gøy å høre fra alle hjemme i Norge også =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar