torsdag 18. november 2010

Brighton =)

I morgen drar Malin og jeg til Brighton på GAUK =D Tror det kommer til å bli kjempe morsomt! Har absolutt store forhåpninger til det! Og så godt det blir å endelig levere duste essayet jeg har balt med i flere uker nå! Stanley Milgram, we are done! Men altså, veldig interessant fyr da ;)

Det er så veldig mye som skjer oppå hverandre nå. Essay innlevering, statistic quiz, presentation of group work experiment, Brighton +++ Men, vi skal komme oss igjennom dette også.

Jeg kjøpte meg en håndbaggasjebag idag, og fordi jeg var så koselig så sa folka i butikken at jeg kunne velge meg en ting til gratis! Det kan selvfølgelig også ha vært fordi de hadde buy 1 get 1 free - tilbud, men jeg velger å tro det første! ;)

Denne uka fikk jeg også pakke og kort hjemmefra! Ingrid hadde skrevet et suuuuper koselig kort til meg! Tusen takk! =D
Og i pakka lå det geitost fra bestemor, yey! Pluss litt varme klær og mine lenge etterlengta musikalbøker! Godt at de er kommet på plass nå! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar