mandag 1. november 2010

Reading Week

Seriøst så fort tiden flyr! Det er allerede november nå, og reading week her. Det betyr egentlig kun at vi har selvstudium en uke.. Jeg satser på å faktisk klare å lese litt og ;)

Ellers så har jeg gjort mye morsomt i det siste! For to uker siden var jeg i London. Fikk sett Wicked, og det var helt fantastisk! London er virkelig en herlig by. Jeg bodde hos Kristine, og hun var den perfekte vert for helga! Vi fikk til og med pratet med bestemor og bestefar på skype! Tenk det! =D

Forige helg var jeg i Liverpool på ANSA Kick-Off helg! Det var også kjempe gøy. Nordmenn i utlandet er fantastisk koselige! Vi var på Beatles tur, på fancy restaurant, og utforsket Liverpools natteliv. =) Da Christian og jeg gikk tilbake til Hostellet klokken halv 6 om morgenen så fikk vi litt action med på kjøpet! Vi hadde kjøpt oss litt nattmat på McDonalds (pommesfrittes er utrolig godt sånn seint om natta!), og gikk de siste 10 meterene tilbake til Hostellet. Da kommer det plutselig en mann springende i 110 forbi oss. 10 meter bak han kommer en politimann springende like fort, og ca 20 meter bak der igjen kommer til politibiler med blålys og sirene og hele pakka! De klarer å presse mannen inn i et hjørne, hopper på han, legger han i bakken og smekker håndhjern på han. Skikkelig drama atså. =)

Denne helga har det vært Haloween. EN ting jeg kan si med sikkerhet er at Haloween i utlandet ikke er det samme som Haloween hjemme. Her har det gått folk utkledd omtrent i en uke nå, og det hele toppet seg i går kveld. Da var det nesten ikke normaltkledde mennekser å se noen steder! Det er veldig morsomt da.. ;)

Jeg må prøve å slappe av litt denne uka, for det er fullt på timeplanen fram til jul nå. Som faktisk ikke er så lenge siden uannsett da.. ;) Men mye jobbing.
Denne uka har jeg slitt med en lab report som skulle skrives på ordentlig APA-style.. Bare tull spørr du meg. Hvem bryr seg om hvilken linjeavstand eller skrifttype mann bruker liksom? Jaja.. Får vel bare bli sånn. Denne uka er det to andre innleveringer jeg skal jobbe med.. Men det blir sikkert bra det også =)

Gleder meg litt til å se alle igjen når jeg kommer hjem nå. Blir koselig =)
Skal også prøve å bli flinkere til å oppdatere bloggen min. Men det er så rart hvordan tiden kan gå så fort! Jeg rekker liksom ikke å henge med. Rart at jeg skal måtte skynde meg for å henge med i mitt eget liv..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar