tirsdag 2. november 2010

Eksperiment

I dag skal jeg ut å gjøre et eksperiment sammen med noen i klassen. Vi skal ta tiden på hvor lang tid det tar før mennesker som sitter på benker drar når de får sitte alene, når vi setter oss rett ved siden av dem, og når vi setter oss ved siden av dem og prater i telefon. Jeg håper ingen av dem slår oss ned :P Men jeg tror kanskje vi kan få problem med å finne mennesker som sitter på benker ute idag, for det er ikke akkurat kjempe fint vær.. Det er faktisk litt dårlig vær :P Det er en sånn dag hvor jeg egentlig bare vil sitte inne i en god stol, under et godt varmt teppe og drikke kakao med krem... I stedet skal jeg gå rundt ute å lete etter mennesker som sitter på en benk, før jeg skal på zumba dansing..

Zumba er foresten kjempe gøy da! Astri og jeg danset Zumba igår, via skype!! HAHA! JEg så på Zumba dvd'en min her, og hun så på meg på skype. Så dansa vi.. Det ble nesten vellykka da faktisk!

Jeg bestillte flybillett hjem i går. Lørdag 18 desember setter jeg meg på flyet hjemover. Det er faktisk bare litt over en måned til.. Tenk at jeg har vært her så lenge allerede! Det er nesten ikke til å tro. Tiden bare flyr forbi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar