onsdag 1. september 2010

Ferie =)

Idag var det faktisk sol igjen =) Gøy!
Så jeg følte meg i superform, og sprang (ja faktisk!) hele vegen opp på Harasiglet. Følte meg i storform. =)
Men akkurat nå angrer jeg litt på det. Det er bare tre timer til bussen går, og jeg har enda ikke pakket. Jeg skal nemlig på ferie tur til nordnorge! Skal besøke bestemor og bestefar!
Jeg elsker å være i Kjeldebotn. Det er alltid fredelig og godt å komme dit. For meg er det som å komme til en annen verden, der alt som skjer ellers i verden er godt plassert på utsiden av boblen min. Det er så deilig! Der kan jeg slippe å bekymre meg for å pakke til england, jeg trenger ikke tenke på jobb. Klokka bryr jeg meg ikke om, men står opp når jeg våkner, og legger meg etter å ha spilt kort med familien! Jeg kunne ikke bodd der hele året, men for en fantastisk plass det er å komme på ferie til!

Så, nå drar jeg i eksil =) ER tilbake om en ukes tid =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar