fredag 17. september 2010

Manchester

Så, da har jeg endelig kommet fram! Det er helt surrealistisk at jeg er her. Rett og slett uvirkelig!

Rommet var en skuffelse med en gang, men det blir bedre og bedre. Jeg prøver å gjøre det koselig, og det er jo stort nok egentlig. Badet er veldig lite, men skal nok gå bra det også =) Det er ikke helt norsk standard, og vegg-til-vegg teppe er ikke helt min stil, men det blir veldig bra skal du se =)

Manchester er stort. Jeg har bare vært her litt over et døgn, men har allerede klart å gå meg bort :P Det tar ca 20 min å gå til midt i byen. Og da er det snakk om absolutt midt i Manchester. Ellers tar det 15 min å gå til der undervisningen er (og ja, da er det bare 5 min igjen til midt i byen =D ) og om jeg går 10 min andre vegen kommer jeg til Fallowfield Campus der det er stappfullt av barer og nattklubber. ;)

Det er vannvittig mange mennesker her! Men Å, så gøy det er å møte så koselige folk. Jeg var ute på pubcrawl i går kveld, og alle ville spandere en drink på meg som var fra Norge =) Gøy =D Skal ut igjen i kveld med noen venner. Marius, Anette, Kamilla og jeg skal ut etterpå. Ja du merka at det bare var norske navn? Rart ikke sant? Jeg kjente ingen av disse før jeg dro hit, men etter jeg kom har jeg blitt kjent med tre nordmenn! Herlig =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar