torsdag 23. september 2010

Uforutsigbart

Et lyn innlegg nå før jeg forsvinner ut døra =)
Været her i Manchester er seriøst skifende. I dag har det vært tordenvær, regn, blåst, overskyet og sol med blå himmel. Under sånnef orhold er det vanskelig å vite hva man skal ta på seg før man går ut døra! Søren ikke helt lett å si det der :P

Det eneste som står igjen på må-gjøre-lista mi nå er:
- rydde rommet
- kjøpe skjærefjøl

Jeg må si jeg føler meg flink som har fikset så mye, for det dukket opp litt flere ting enn det jeg hadde på lista :P Men sånt er typisk!

Så har jeg fått meg engelsk nummer nå, men engelske nummer er seriøst lange. Irriterende at man skal måtte huske så vannvittig mange tall overalt. Telefonnummer, studentnummer, påloggingsnummer til skolebasen, nummer på alle bussene jeg kan ta som stopper rett utenfor huset +++ Mange nummer hele tiden. Men jeg regner med det kommer til å gå bra =D

Ellers er jeg fremdeles midt inne i Freshers Week, hvilket betyr festing, festing og festing... Jeg tok det rolig i går da, var inne og slappet av. Men i kveld skal jeg ut igjen med noen norske venner. =) Kjempe koselig! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar