fredag 10. september 2010

Hjemme alene

Nå har jeg hatt en fantastisk uke i Kjeldebotn! Det må være det vakreste stedet som finnes! Det er godt å komme dit! Hver eneste gang kjenner jeg hvordan alle problemene mine blir igjen på andre siden av fjorden! Kjeldebotn er mitt paradis!

Men nå er jeg kommet hjem, og for noen timer siden dro resten av familien min dit. Jeg er igjen alene her hjemme.. Rart! Jeg vil MYE heller være i Kjeldebotn sammen med alle =)
Istedet skal jeg pakke. Om en uke har jeg flyttet til Manchester! Weird! Tenk at jeg bor i England om en uke..

Kofferten blir fullere.. Men jeg skjønner ikke hvorfor det skjer så fort. Jeg er kommet til det stadiet der jeg trenger å ta noe ut av kofferten igjen. Det er jo umulig! Jeg trenger virkelig alt som er oppi den! =S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar