tirsdag 14. september 2010

To dager!

Seriøst, nå er det bare to dager til jeg drar! Faktisk er det ikke en gang det, for jeg setter meg på bussen rett før midnatt i morgen! HJELP!!!!
Jeg har fått en del nerver nå.. Skjønner ikke hva som fikk meg til å ville flytte til Manchester. Why te hell did I decide on that?!?

Jeg pakker og pakker for tiden, men klarer ikke bestemme meg hva som faktisk skal få lov til å være med i første kofferten. Tenk at jeg bare kan ha med meg 20 kg. Det må jo bare være en dårlig spøk! Det kommer til å bli dyrt, for jeg må kjøpe alt jeg ikke har.. =S

Resten av familien kommer hjem idag. Det gleder jeg meg faktisk til, selv om jeg er litt stressa med tanke på å rydde huset.. Men det blir godt å endelig få dem hjem igjen, og å få være sammen med dem en siste kveld. Så ser jeg dem jo ikke igjen før til jul!

Hmm... Jeg skal flytte til Manchester.. Weird!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar