torsdag 17. mars 2011

Epler og sjokolade

Hmm.. I dag rant det vann ned fra taket inne i lecture-salen vår. Timen etterpå fikk vi beskjed om at vi ikke kunne være der, for taket kunne ramle ned! Det er liksom en rar beskjed å få. "Dere må gå ut, for taket kan ramle ned!". Og neste uke skal det vist være streik hele uken (tirsdag og torsdag), og vi får nesten ikke timer. Da er målet mitt å få jobbet litt på egenhånd. Problemet er bare at jeg har vært urovekkende dårlig på selvdisiplin de siste dagene. Som for eksempel idag. Egentlig var planen at jeg skulle lese litt, og kanskje til og med starte på essayet jeg må skrive, men istedet har jeg sittet og kost meg med sjokolade og eple. Og reprise i fra VM i Holmenkollen på SVTplay. MORO! og ganske avslappende i grunn!

Og så fikk jeg en laaaang samtale på skype med mamma og pappa. Koselig å få kontakt med de hjemme igjen. Er en stund siden jeg har pratet med noen av dem nå.. Men idag fikk jeg snakket med dem, og det var godt!
Det har vært bursdager hjemme i Norge de siste dagene, så jeg vil ønske tante Randi og tante Kari GRATULERER MASSE MED DAGEN SOM VAR! Håper dere fikk to fine dager og koste dere masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar