fredag 25. mars 2011

Sjeldenhet

Av og til så skjer det merkelige saker. Underlige fenomen kan dukke opp i hverdagen. Helt plutselig skjer det. Uten noe forvarsel, rett ut av det blå. Idag skjedde det..

Jeg ligger og vrir meg i senga. Kroppen har følelsen av at klokka er 10 på dagen, men hodet mitt henger liksom ikke helt med. Det tenker at; "Nei, det er jo ikke så mange timer siden jeg la meg..?" Men kroppen står på sitt, og til slutt gir hodet etter og sjekker klokka.. KVART OVER 5 PÅ NATTEN!
Så hodet skjenner litt på kroppen, og vi prøver å sove videre. Men nei da.. Kroppen nekter. Så kvart på 6 var jeg faktisk stått opp i morres! Og ikke bare det; men klokken 7 var jeg ute på JOGGETUR!
Jeg regnet på det når jeg kom tilbake. Sånne sjeldne fenomen hender omtrent en gang hvert 21. år. Altså ikke spesielt ofte!

Men når det er sagt; det var utrolig fint ute i morres. Nydelig morgenstund! Sola som såvidt tittet over tretoppene i parken der jeg jogget. Gjessene og svanene som lå stille og nøt morgensolen. Også så sprek jeg har følt meg i hele dag! Alle som har pratet med meg har fått høre hvor tidlig jeg var oppe! ;)

Etter skolen satt Malin og jeg leeeeeeenge i parken og pratet. Vi kjøpte oss årets første soft-is, og koste oss i solen. Etterpå spanderte vi på oss middag ute. Malin er så god! Tenk at jeg skulle finne en så fantastisk venninne i Manchester. Og jeg som var littegrann engstelig for å bli alene her borte. No worries!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar