tirsdag 8. mars 2011

Studentliv

Det som er greia med å være student er at du alltid har en masse du skal gjøre. Akkurat nå sitter jeg framfor datan min, og funderer over hvorfor i huleste jeg har gått inn i denne tilværelsen frivillig! Det er helt uforståelig.

For de av dere som ikke har skjønt hva det dreier seg om; jeg skriver en innlevering. Denne gangen er det en rapport om stereotyper innenfor science. Det er jo i og for seg faktisk et interresant emne, men det blir totalt ødelagt av at vi må skrive 100 % APA-style. Det er bare demotiverende at et komma må stå i kursiv for at det skal bli godkjent. Søkt!

Og i tillegg er det så mye som plutselig blir kjempe interessant på nytt og på nytt når jeg egentlig burde skrive. Som å se 5-mila fra Holmenkollen for 3'dje gang på SVT sine nettsider (eller enda bedre, herre stafetten da svenskene ble så irriterte. GO Northug! ). Det er absolutt mye mer underholdende! =)

Ellers; hva skal jeg si. Jeg har på nytt bestemt meg for å bli bedre på å oppdatere denne bloggen. Det er jo egentlig gøy, men jeg er alt for travel, eller nei... jeg har aldri ork til å gjøre det. Men nå skal jeg skjerpe meg.

Okey, skal prøve å skrive litt til før jeg legger meg. Men skal samtidig drømme om alt det jeg gjerne ellers skulle gjort enn å sitte her og skrive rapport.

BTW; Malin og jeg bakte KJEMPE gode boller igår. Absolutt helt fantastisk med kanelboller ved siden av rapportskriving!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar