tirsdag 22. mars 2011

Jason Derulo

Nå har jeg laget ny header til bloggen min. Bildet ble tatt da Malin og jeg var på Jason Derulo konsert, og det gikk opp for meg at jeg skrev jo ingenting fra den kvelden. Og det var faktisk en ganske morsom kveld! =D
Først kom vi til arenaen, og utenfor var det en kø uten ende! Tuller ikke! Og omtrent 60& av køen besto av lettkledde fjortisjenter (man kan si mye bra om england, men å kle seg, den kunsten har ikke de engelske jentene lært seg! En vesentlig del går ut uten spesielt mye mer en en tanktopp på seg)! Malin og jeg vandret av gårde, og fant da til slutt en plass vi kunne snike oss inn i køen på.
Da vi sto i køen og pratet fikk vi plutselig besøk av en eldre mann som solgte t-skjorter. Etter ca 15 min gikk det opp for oss at han prøvde å sjekke oss opp! Utrolig flaut! Så vi var glade da køen endelig bevegde seg og vi kunne si pent farvel til han! ;P
>Konserten var seriøst bra. Det er ikke mange som kan klare å rive skjorta si av seg og fremdeles få det til å se bra ut, men mr Jason får det faktisk til! =D Og så er han veldig sjarmerende på scenen. Utrolig at han er bare et år eldre enn meg! Malin og jeg forsøkte febrilsk å komme oss fram til scenen, for der var han nede blant publikum. Desverre endte det med at vi måtte beundre han fra avstand. Men for en kveld!
Etter konserten var vi begge vilt forelsket. Vi gikk til Malin og skrev fanbrev! =D Herlig morsomt å tenke på i etterkant! :P Men grunnet feil i systemet (har hørt det skal være flere som er rammet av samme virus) så kom brevet seg aldri fra skrivebordet mitt og i postkassen. Så nå er det bare et morsomt minne vi kan le av i etterkant.

Men et lite tips til alle musikkelskende der ute; dere må ALDRI finne på å dra på konsert uten øreplugger, sov-i-ro, hørselsvern eller hva dere enn måtte ønske. Men dra aldri uten noe som helst slags form for beskyttelse, for jeg lover dere; det er MYE lyd på konserter!

1 kommentar:

  1. Wooho! Jeg liker det :D
    Du er så flink til å skrive!
    Klem fra Malin

    SvarSlett