mandag 14. mars 2011

Nottingham


I helga har jeg vært på landsmøte i Nottingham. ANSA-helger har jeg kun herlige erfaringer fra. Det er så morsomt å møte alle sammen igjen, og vi har det virkelig flott. Om det er noen studenter der ute i den store verden som ikke er medlem av ANSA, så anbefaler jeg at dere løper å melder dere inn med en gang!
Altså; Malin og jeg satte oss på toget omkring kvart på 6, fredag kveld. Eller, vi stillte oss på stoget, for det var så mange på toget at vi måtte stå halve veien. Men det gikk fint =)
Fra stasjonen tok vi taxi til Park Plaza Hotel i Nottingham. Det er ikke for shabby for Mari ;) Fredagskvleden ble brukt til å catce up med gamle venner, hilse på og snakke med nye venner, og selvfølgelig (i true ANSA style) bar det ut på byen en tur. Vi møtte også et par andre nordmenn fra Førde som var på fotballtur!
Lørdagen var det opp om morgenen etter 4 timers søvn og så møte. Der gikk vi igjennom statuttene, året som har gått, godkjente budsjettet for kommende år, og lignende saker. Følte meg plutselig veldig voksen :P
Lørdag kveld; Flott tre-retters middag i gallaklær før det bar ut på en klubb der vi var VIP'er! Vi fikk vårt eget rom med gratis champagne servert. Kvelden ble en stor suksess som endte med 47 nordmenn dansende til høy musikk oppå bordene og sofaene! Herlig! =D Desverre stengte denne klubben rundt 3, og da bar det videre. Neste stopp? Karaoke kveld på homsebar! Det kan så absolutt anbefales folkens! Sånn rund 6 var jeg klar til å finne senga, og det var svært godt å lukke øynene.
Litt værre var det søndag morgen da det var valg til neste års styre. Følte meg ikke helt klar til å stå opp da! Men opp til konferanerommet bar det, og nytt styre ble valgt. Jeg hadde virkelig lyst til å stille, men siden jeg ikke er helt sikker på om jeg kommer til å være i England et år til, så lot jeg det være. Derimot stilte jeg på impuls til valget på ny revisjonskomite; og der ble jeg faktisk valgt inn. Så nå er jeg i den fantastiske situasjonen at selv om jeg drar til Norge til høsten, så er det en av oppgavene mine å være med på ANSA UK sine arrangement i England! FANTASTISK!

Dagen idag blir brukt til innhenting etter helgen. Skal ikke si hvor lenge jeg har sovet, bare at det ble godt med opphenting av tapt søvn. Skal prøve å få kontakt med noen hjemmefra senere for å høre hvordan det går der.
Håper alle dere har hatt en kjempe fin helg også =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar