mandag 21. mars 2011

Streik

Denne uken kan bli veldig, veldig deilig. Men også litt slapp. Vanligvis har jeg fri mandager og onsdager, men denne uken skal foreleserne mine i tillegg streike tirsdag og torsdag. Så i praksis har jeg fri fram til fredag. Nå er det min litt rare side kommer fram. Jeg skulle faktisk ønske vi IKKE hadde fri i morgen og på torsdag. Dette er fordi jeg faktisk trenger å være i forelesningene for å få med meg hva som skjer i fagene. Tydeligvis har jeg ikke god nok selvdisiplin :P
Heldigvis har jeg nydelige venner her i Manchester som setter seg ned og leser med meg. Malin, Anette og jeg har kost oss sammen idag, da vi har laget boller (VELDIG gode btw)og lest på Brain sammen. Jeg er så glad for at de er med på det! Og Malin har lært noe nytt og; det er ikke ndvendig å snu på et egg mann koker! HAHA!
I dag har jeg også kjøpt en gave til meg selv. Har ikke noen god grunn, men hadde bare veldig lyst. Gaven er (trommevirvel......) siste boken i serien om AYLA og jordens barn! =D Den kommer til å vente på meg hjemme når jeg kommer hjem til påske. Å, som jeg gleder meg!
I morgen skal jeg prøve å komme meg opp og få noe ut av dagen. Er nesten så ille at jeg savner dagslyset. Sånn går det når mann har masse fri etterhverandre ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar